Strona głównaJak zamawiać

Jak zamawiać

  1. Jak znaleźć szukany produkt?
  2. Jak sfinalizować zamówienie?
  3. Czy warto się zarejestrować?
  4. Jak zapłacić za zamówiony towar?
  5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
  6. Jak dostarczacie towar?
  7. Ile będę czekał(a) na przesyłkę?

 

 

1. Jak znaleźć szukany produkt?

 

Nawigacja w sklepie www.mebelo.pl jest bardzo prosta a produkty można wyszukać poprzez: 

1) Wyszukiwarkę – za pomocą wyszukiwarki, która znajduje się zawsze po prawej stronie w górnym polu sklepu nad paskiem menu. Przy pomocy wyszukiwarki możesz precyzyjnie odnaleźć dany produkt wpisując jego numer ID, lub nazwę w pustym polu wyszukiwarki.
Wyszukiwarka wyszuka też dowolną frazę lub fragment opisu lub nazwy produktu. Jeśli wyszukiwanie ogólne nie powiedzie się, sklep sam zasugeruje wyszukiwanie zaawansowane, które pozwala sprecyzować oczekiwane wyniki wyszukiwania .

 

 

 

2) Wyszukiwanie po produkcie – w górnym pasku menu po znajdują się przyciski z głównymi kategoriami, po najechaniu kursorem pojawi się rozwijane menu, z którego należy wybrać podkategorię, która nas interesuje. Użyj też opcji sortowania aby posortować produkty wg. Odpowiednich kryteriów (alfabetycznie po nazwie, alfabetycznie po nazwie producenta, po cenie).  

 


2. Jak sfinalizować zamówienie?

Kompletowanie zamówienia w sklepie www.mebelo.pl polega na zebraniu produktów, które chcemy zamówić w koszyku. Informacja o aktualnym stanie koszyka w skróconej postaci znajduje się w górnym pasku menu po prawej stronie. Pole to zawiera informacje o sumie wartości produktów dodanych do koszyka oraz o ilości sztuk produktów dodanych do koszyka. Aby przejść bezpośrednio do koszyka a tym samym listy zamówionych produktów wystarczy kliknąć na aktywne pole „KOSZYK” w pasku menu.

 

Będąc w Koszyku można w każdej chwili wrócić do zakupów klikając na przycisk „Kontynuuj zakupy”
Finalizacja zamówienie składa się z 4 kolejnych kroków:

1. Twój koszyk
2. Dane nadawcy i odbiorcy
3. Wybór płatności
4. Zakończenie zamówienia

1. Twój koszyk
W koszyku można dokonać zmian w zamówieniu takich jak: zmiana ilości zamówionych produktów (wystarczy ręcznie wprowadzić liczbę sztuk, która nas interesuje) lub usunąć produkt z zamówienia.
Po każdej zmianie należy kliknąć przycisk „Akceptuj zmiany”. Kiedy lista produktów do zamówienia jest już kompletna wybieramy kraj i sposób dostawy. Następnie klikamy przycisk „Realizuj zamówienie” i przechodzimy do drugiego kroku.

2. Dane nadawcy
Aby zamówić towar w sklepie www.mebelo.pl nie musisz być zarejestrowany. Zarejestrowani użytkownicy (zalecane, kliknij tutaj aby się zarejestrować) podają swoje dane tylko raz i na tym etapie zamówienia nie muszą już ich wpisywać – formularz uzupełnia się automatycznie. Jeśli jesteś zarejestrowany ale jeszcze się nie logowałeś możesz zrobić to teraz.
Niezarejestrowani użytkownicy w tym kroku zamówienia uzupełniają swoje dane bilingowe do rachunku i wysyłki (jeżeli dane do wysyłki są inne niż bilingowe należy to tutaj zaznaczyć i kliknąć przycisk „Dalej” a następnie system poprosi o uzupełnienie danych do wysyłki)

3. Wybór płatności
Tutaj wybieramy sposób zapłaty.

4. Zakończenie Zamówienia
W ostatnim kroku zamówienia otrzymujemy informację o tym czy wszystko przebiegło pomyślnie. Jeśli z komunikatu wynika że pojawiły się błędy – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 061 28 28 799 lub mailowo pod adresem biuro@mebelo.pl


3. Czy warto się zarejestrować?

Aby dokonać zamówienia w sklepie www.mebelo.pl rejestracja nie jest konieczna ale założenie konta ułatwia dokonywanie późniejszych zamówień. System zapamiętuje dane bilingowe i nie potrzeba wprowadzać ich ponownie. Poza tym zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zalogować się do sklepu i sprawdzić w zakładce „MOJE KONTO” status realizacji zamówień oraz historię zamówień dokonanych wcześniej. Zarejestrowani użytkownicy będą również brani pod uwagę w ewentualnych przyszłych akcjach promocyjnych i rabatowych – o czym zespół www.mebelo.pl będzie informował wcześniej. Warto więc zapisać się też na newsletter aby otrzymywać od nas aktualne informacje o ofercie.


4. Jak zapłacić za zamówiony towar?

Płatności za zamówienia w www.mebelo.pl realizujemy przelewem bankowym

Dane do przelewu bankowego:

INTERIOR Group Daniel Stawiński  
ul. Lipowa 1              
62-070 Poznań

MultiBank 20 1140 2017 0000 4002 1024 2230

5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwrot towaru zakupionego w sklepie www.mebelo.pl zgodnie z obowiązującym prawem jest możliwy tylko jeśli nabywca uważa że produkt który otrzymał to nie ten produkt który zamawiał i jest niezgodny z opisem lub produkt jest uszkodzony. Produkty zamawiane w www.mebelo.pl są produktami wykonywanymi na indywidualne zamówienie klienta. Szczegółowo jest to opisane w regulaminie tutaj .

6. Jak dostarczacie towar?

Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.


7. Ile będę czekał(a) na przesyłkę?

Czas oczekiwania na dostawę jest podany dla każdego produktu osobno. Zarejestrowani użytkownicy mogą po zalogowaniu śledzić status zamówienia w zakładce „MOJE KONTO”.
Przy każdej zmianie statusu z systemu zostaje wysłany e-mail z informacją.

 

Bejot|Fotel biurowy|Fotel obrotowy|Meble hol|Fotele obrotowe dla dzieci

Sklep mebelo.pl posiada bardzo bogaty wybór mebli biurowych i dziecięcych. Wśród naszych produktów wymienić można fotel biurowy, fotel obrotowy, fotele obrotowe dla dzieci a także meble hol. Nasze meble są niezwykle wygodne i komfortowe w użyciu, toteż cieszą się popularnością wśród wielu klientów. Zapraszamy do zakupów.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.

Wykonanie i hosting: projektwww.pl
oprogramowanie: SOTE
Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji: +48 61 850 18 48 biuro@mebelo.pl